musicandlyrix

En riktigt duglig helg

Alltiallo, }

Lite bilder från veckoslutet.
 
FIna Isabella och jag struntade i skolmaten och drog till Göteborg och käkade sushi, fikade och hade lite allmän kvalitetstid. Det var på tiden!
 
 
 
 
 
Senare på fredagskvällen var det dags för Girls Night Out, och det var riktigt kul! Dock äckligt att det var snö-tema. Först märkte man inte av bubblorna så mycket, men i slutet blev det typ gigantiska skumbollar som åkte in i näsan såfort man andades..
 
 
 
 
 
 
Jag har fått dille på avokado igen. och Schwarzwäldsskinka. Såå gott!
 
 
 
Igår, degig som jag var, slängde jag ihop en blåbärspaj som blir till efterrätt idag. En äkta sagopaj! Hoppas det smakar!
 
Juste! Igårkväll var jag även på snyftarkväll med halv 8-gänget! Pearl Harbour. Ja, ni fattar.
 
 
 
Nu ska jag städa lite till, och sedan göra mig redo för lägenhetsvisning! Hoppas på det bästa!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: