musicandlyrix

Hej!

Alltiallo, }

Jag har haft lite problem med min telefon från och till. Därför har det inte blivit något bra med bloggandet. Det har också varit klurigt med tanke på att internetet inte är något vi kan snåla med. 
Jag har skrivit det mesta och har det inklistrat i mina anteckningar på mobilen. Dock har jag lite dåligt med bilder och inlägg från Alice Springs. 

För att göra en två och en halv månads historia riktigt kort kan jag berätta att vi arbetade, flitiga som små myror, under denna tid. Alice Springs var en väldigt annorlunda stad som gett oss många minnen som vi mycket väl kommer att komma ihåg. 

Jag kommer att lägga till hela Alice-historien senare men väljer att hoppa över den nu eftersom tiden här börjar att rinna ut. 

Jag kommer dock att ge er den sista, och helt klart en av de bästa händelserna från Alice Springs. 

Larapinta. 

Kommentarer

  • Annika säger:

    Äntligen lite uppdatering! Saknar dig enorm! Kämpa på ett och två <333

    2015-10-07 | 22:56:44

Kommentera inlägget här: