musicandlyrix

Let's walk this road together, through the storm

Tankar om allt, }

Det är inte lätt när det är svårt, men det som inte dödar, stärker. 


Nu är det inte som roligast! Detta gäller jobbet.
Imorgon var det helgbemanning som gällde, alltså bara fyra st på 15 boende. Visst, det kan gå bra, det kan det. Men såklart så blir en av dessa fyra sjuk och vi blir bara tre!
Men vi löste det till slut och vi blir fyra eftersom jag byter min kvällstur till en tidig morgon, och en ledig ordinarie, bästa Barbro, min handledare, får jobba kvällen. Mot sin vilja. Shit, det är sjukt i dubbel bemärkelse!

Men det är bara till att samla krafterna. Let's do this together.

Hoppas bara inte att jag måste jobba helgen.. Min bästa vän Sara har precis fyllt 18 och då måste man ju såklart dit och fira henne på lördag! Alltså är man bra trött och seg på söndag.. Hu. Japp. Visst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: