musicandlyrix

Pirrigt

Australien förberedelser, }

Hej!
 
Idag är det onsdag och 5 dagar kvar innan avfärd. Nu börjar det pirra mer och mer i magen samtidigt som det på något vis ändå känns rätt lugnt. Jag har fått ordnat upp viktiga saker och ska nog kunna slappna av lite mer när helgen kommer. Förhoppningsvis! 
 
Det jag fått ordnat nu är följande: 
 
Jag har skrivit ett CV på engelska 
Ordnat upp med min telefon 
Fixat mitt mobila BankID igen
Jag och Molly har mejlat Louise (och Bruce) på Tasmanien
Vi har ordnat boende 24-27 oktober
 
 
Det som är så sjukt spännande är detta med boendet! Vi ska nämligen couchsurfa! Alla som aldrig har gjort det säger att det är osäkert och att man kanske inte borde göra det, men alla som däremot har couchsurfat säger att det är riktigt bra! 
 
Ni som inte vet vad det innebär att couchsurfa, läs här:
 
http://sv.wikipedia.org/wiki/Couchsurfing
 
Självklart finns det undantag. Det finns det alltid.
Jag hade nog tvekat länge på couchsurfing ifall jag reste ensam, men nu är vi två, och då känns det hela mycket bättre. 
 
 
Nu ska jag ta ur tvätten från maskinen och sedan göra mig i ordning för att åka till Vårdcentralen och ta andra twinrixsprutan och sedan säga hejdå på jobbet. 
 
Hej så länge!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: