musicandlyrix

Jag kan inte greppa detta

Australien förberedelser, Resor, Träning, }

Jag kan inte fatta det. Den första Maj i år så bokade Molly och jag våra flygbiljetter. Jag satt hemma i min lägenhet på golvet med Molly i örat och skrek, tjöt och tjoade ikapp med henne som gjorde detsamma uppe i Åre där hon säsongade nu i sommar. 

Vi sa: Tänk, nu har man väntat hela vintern på att sommaren ska ta fart men nu vill man bara att den ska gå över så vi kommer iväg! 

Och nu är vi där! Imorgon, kl 08 på morgonen kommer mamma att hämta mig och vi åker först och hämtar upp Isabella vid bussen för att sedan åka till Landvetter. Där blir det tårar hit och dit, men sen. Sen är det dags. På riktigt. 20 Oktober 2014.  


De senaste dagarna har innehållt lite av varje, och jag tänkte bjuda på en kompott av bilder. 



Jag var nere i Småland och passade mina goa ungar, bl.a. mitt fadderbarn Emelie. (Jonatan på bild) 


Där firade jag yttepytte jul med glögg och pepparkaka. 

Påväg hem ifrån Småland passade jag på att kolla läget hos en av mina favoriter. Kråkan. Jag sov över hos henne på ett folkis i Värnamo. Helt underbart. Hon är underbar. 


Väl hemma kom Christoffer hem och då passade jag på att visa honom och Annika hinderbanan i Borås! Ett uppskattat träningspass! 



Kämpen! 


Psykande snubbeltråd. 


I fredags till lördags var en av de finaste vännerna man kan ha hos mig. Isabella var här och vi gjorde en riktigt god porterstek med hasselbackspotatis. Fruktansvärt gott! Vi drack gott rött till det och hade det verkligen jättemysigt! 

Inte bara hon har varit här och sovit över denna veckan. Paulina, också en av alla mängder med favoritkompisar man kan ha, var här. Det var en hel kväll plus natt med tjejsnack, lite fishshot och nattlig promenad. Såå glad jag har den tösen i min närmsta vänkrets! 


Det var en liten del av det jag gjort det sista. 

Nu ska jag ta och tappa upp vatten i badkaret och för sista gången på länge få ligga där och bara slappna av. Om det nu går... 
Jag är verkligen såå laddad inför resan nu!! 

Kram på er! 

Kommentera gärna, det gör mig så glad! 

Kommentarer

  • Annika säger:

    Salome, ha det bäääst!!! Jag väntar ivrigt på bloggen för uppdateringar! Kram till bästa vän <3

    2014-10-20 | 10:55:55

Kommentera inlägget här: