musicandlyrix

P3 Älskar Göteborg

Musik, }

I förrgår, torsdags, då var det äntligen dags för något som jag verkligen längtat efter! P3-Fest! 
Jag följer Christer och Morgans program "Christer och Morgan rapporterar - en timme innan sex" ganska så slaviskt. Jag är en stolt medlem av poddfolket helt enkelt. 
I programmen de som gått de senaste veckorna har de då bjudit in oss p3-lyssnare till en fest på Pustervik, och det fick man ju bara inte missa! Så jag och Isabella drog dit, och även Samuel och Alicia hakade, vilket var riktigt kul! Kvällen var den bästa på riktigt riktigt länge. 

Vi började med att fixa iordning oss hemma hos mig. 




Vi gjorde lite Frozen Margaritas vilket blev en succé! 

I bilen in så började vi lyssna på programmet och jag var inte sen med att skicka in en selfie med oss på. Och vet ni? De läste upp den direkt! Redan då visste vi att det skulle bli ett riktigt fett party! 





När vi parkerat så bestämde vi oss för en öl på Bishops 




Och sen gick vi över vägen till Pustervik där vi möttes av våran underbara "vänner", Christer, Morgan, Hanna och Rasmus som kramade om varenda kotte som skulle in. Alltså vilka Fina människor! Precis som man föreställt sig att de skulle vara! 

Kvällen var hur grym som helst! Det var spelningar, galet DJ:ande och bara såå härlig stämning! 




 
Det var gratis godis som P3-folk gick och bjöd på, och även vegankorv senare på natten. Inte varje party man står och käkar korv samtidigt som man fuldansar. 



Faråker spelade. Grym kille! 

Vi passade även på att ta massa selfies. Här kommer några. 









Alltså ni anar inte hur grymt det var!! Om jag är hemma nästa gång det är P3-Fest i stan, då vill jag dit igen! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: