musicandlyrix

Annika

Alltiallo, }

Jag har en kompis som är hur modig som helst. Hon vill jobba i FN i framtiden, men då måste hon först lära sig franska. Så vad gör hon? Hon tar sitt pick och pack och drar till Frankrike. Shoopshoop! Bara sådär! (Typ så) 

Utan en enda kotte som följer med henne, in i ett land där ingen kan snacka svenska och där de är kassa på engelska. Dit drar hon. Hur modigt??


I förrgår pratade jag med denna pärla på Skype. Såå skönt att kunna höra att hon under alla konstiga omständigheter mår bra! Jag kan säga att jag hade aldrig, aldrig vågat mig på en sån snäv gir som hon gör i sitt liv. Så fantastiskt! 

Alla vi som känner henne beundrar verkligen henne till max, och det hoppas jag att hon förstår! Vi älskar henne till 100%! För så fantastisk är hon!  

På hennea Skype så stog det: Gör som havet - våga! 
Och det är ju precis det hon gör! Så otroligt häftigt! 

Annika, du är otrolig! 







Kommentarer

  • Annika säger:

    ALLTSÅ dör vad glad jag blev över att se detta! Kan inte beskriva hur detta gjorde min dag. TACK. Och Salome, jag ser upp till dig till tusen! Jag vet ingen som jobbar så flitigt som du! (hade kunna skrivit en uppsats om varför jag ser upp till dig, men blir för långt här, haha) KRAM

    2014-04-07 | 21:49:17

Kommentera inlägget här: