musicandlyrix

Egentligen

Funderingar, }

Tittar på klockan och inser att jag suttit alldeles för länge vid datorn.
 
Jag såg på en fruktansvärd film.
 
Sen började jag återigen fundera.
 
 
Det finns så mycket som jag egentligen skulle vilja göra. Egentligen.
 
Egentligen vill jag också ut och resa. Egentligen vill jag också gå vilse på ett ställe där jag aldrig varit. Egentligen vill jag också bara lämna Sverige för en lite längre tid. Egentligen.
 
Men problemet är att jag inte vill göra det ensam.
 
Jag kan inte uppleva något på egen fot. Jag behöver någon att skratta med. 
 
 
Saken är att jag egentligen kan, men jag vågar inte, och jag vet inte riktigt vart jag ska. Jag har alltid velat åka till Australien, men det får nog bli senare. Skit också.
 
 
Jag älskar att uppleva. Och ibland känner jag mig ensam om att tycka om det. I mina vänkretsar alltså. Men samtidigt är jag nog minst lika feg som exakt alla andra. Men vips så kommer någon och hinner våga innan jag gör det.
Jag ska också våga.
 
 
 
Detta blev världens sämsta inlägg. Jag måste rycka upp mig. Dags för promenad!
 
 
Just another quote
 

Kommentarer

  • Kajsa-Lena säger:

    Åh jag vill också ut och åka... Typ vart som helst fast ändå inte. Typ planerat men ändå spontant. Problemet är ju bara när, var, hur... hade det bara vart enklare så hade jag åkt för länge sedan... Men säg till när vi åker så drar vi ;) PKS!!!

    2014-02-26 | 16:50:57
    Bloggadress: http://designypon.blogg.se/
  • Annika säger:

    Förstår vad du menar!
    Men om du verkligen vill göra något, gör det. Jag lovar att även om du reser ensam kommer du hitta nya vänner under resans gång! Jag hejjar på dig :)

    2014-03-08 | 15:17:43
  • Anna säger:

    Åhh Salome gör det! Hoppa på planet och åk till Australien. Du kommer inte ångra dig. Världens varmaste folk kommer stå där med öppna armar och välkomna dig till det mest obeskrivliga landet. Jag ska i alla fall tillbaka. Dessutom äger det att resa.

    Puss

    2014-04-06 | 22:59:12
    Bloggadress: http://inspirationofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här: