musicandlyrix

September

Alltiallo, }

Okej. Dåligt uppdaterat, men skitsamma.
 
Det jag gjort är att jag har självklart jobbat och tränat, men har även varit på Ullared med mor och syster. Vi kan shoppa på ett sånt sätt som inte så många andra kan. Vi njuter i fulla drag, går hylla upp och hylla ner, äter ibland, fikar ibland och bara låter timmarna (och pengarna) flöda.
 
En riktigt mysig dag var det!
 
 
Jag har även haft mysiga kvällar med olika kompisar, vilket jag verkligen värdesätter! Älskar hösten då man dricker onormalt mycket te och tänder ljus i hela lägenheten.
 
Nu ska jag ta och städa upp litegrann, samt plocka ner mitt 1000-pussel som jag precis lagt färdigt. Undrar egentligen varför jag pusslat det.. Finns inget mer onödigt känner jag.
 
Anledningen till att jag ska städa upp lite extra nu är att jag ska ha spelkväll med tre underbara släktingar!
Det blir en hel del Canasta samt även Rappakalja! Blir säkert annat med, vi får se. Trevligt blir det garanterat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: