musicandlyrix

Nattajobb

Alltiallo, }

Hej!
 
Med två timmar och tjugo minuter kvar tills jag går på nattpasset så är jag faktiskt utsövd! Eller åtminstone mer än vad jag trodde att jag skulle vara.
 
Isabella frågade om jag skulle med och träna imorse men jag sa nej eftersom att om jag då hade kommit hem och inte sovit nåt så skulle det blitt riktigt jobbigt att vara vaken hela natten på det. Better spara på mina krafter. Eller inte.
Jag ångrade mig så jag följde med och köttade rygg och lite armar.
 
Och jag lyckades faktiskt sova sen, jag tror det nästan blev tre timmar, så nu ska det nog gå! Är faktiskt taggad för dessa två nätterna!
 
 
Undrar om det kommer bli mycket stillasittande eller om vi kommer springa runt på avdelningarna hela nätterna.. Hoppas inte det är någon som drar ur katetern eller får för sig att rymma bara. Men det återstår att se! Nu laddar vi!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: