musicandlyrix

Dagens

Alltiallo, }

Dagens humör: Humöret är bara bra, men jag är väldigt trött efter att ha jobbat natt nr 2. Har inte sovit så mycket som kroppen egentligen behöver, men jag tar igen det inatt.


Dagens borde: Jag borde alltid träna. Borde även städa upp i lägenheten innan Klara kommer hit. Men hon får nog överleva med lite stök.


Dagens vill ha: Jag vill åka på solsemester nu. Nu nu nu. Andra småsaker: Jag vill ha kaffe. Tja, det var väl det.

Dagens fundering: Mina funderingar får inte ens plats på min dators utrymme. Men tänker en hel del på Norge och brandmansutbildningen. Oväntat va? Heh.

Dagens beroende: Min underbara soffa. Kan man gifta sig med den kanske?


Dagens spontana: Bokklubbsmys med Klara. Fast spontant är det kanske inte om man har planerat det för en vecka sedan..?

Dagens kvällsmat: Oj, ingen aning. Kvarg med fun light och lite frukt kanske.

Dagens träning: Ingen. Jag är ju knappt levande i kroppen.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: