musicandlyrix

Under the sun where we belong

Resor, }

Återigen i Sverige efter en tur bort till Asien och tillbaka. Turkiet närmare bestämt. Ännu närmare bestämt; Kumköy.
 
Här kommer lite bilder. (Längtar tills jag fått skaffat mig en dugligare kamera.)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En minst sagt spektakulär flygstart.
 
 
Sovande turken. Han satt och skrev på arabiska på hans dator och jag fattade iiingenting. 
 
 
Bleka och rika på lira.
 
 
Middag. Trodde jag skulle bli dötjock på denna resan. Maten var helt okej, men efterrätterna var inte alls aptitretande. Dock sjukligt snyggt upplagt allting!
 
 
 En snygg Isabella!
 
 
 
 
 
 
Underbara kvällar
 
 
 
 
 Med lite fotorundor
 
 
 
 
 

Magnifika solnedgångar
 
 
 
 

Det sjukaste hotellet jag varit inne på. Bodde alltså inte här, men kunde komma in ändå eftersom deras armband nästan såg på pricken likadana ut. Inne där hängde den största takkronan jag någonsin skådat. De hade även ett superfräscht gym samt bowlingbanor och lite annat smått och gott.
 

Poolen vid vårt hotell. Hängde här en hel del kan man väl säga. Badade tyvärr bara i Medelhavet en gång. Kan inte riktigt säga att vi inte hade tid, men det blev liksom bara så. Det var helt okej vid poolen också!
 
Kan även bocka av att jag näckat i Medelhavet!
 
 

Och där borta har vi baren. Har aldrig druckit så mycket öl som jag gjort på denna resan (inga kopiösa mängder). Det är faktiskt gott!
 
 
 
Vill tacka världens bästa Isabella för en helt otrolig resa som är helt oförglömlig! Så mycket skoj på så kort tid, trodde inte det var möjligt!
Kärlek till dej min vän!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: