musicandlyrix

Förändring

Träning, }

Ja, nu ska ni få höra.
 
Jag har alltid varit lite småintresserad av att testa någon diet. Inte för att gå ner i vikt, men för att faktiskt sätta pli på mig själv och framförallt inte vara så beroende av socker.
Detta året har jag som nyårslöfte att jag inte får lov att köpa godis till mig själv, men jag får bli bjuden av andra. Det har fungerat riktigt bra, och sockersuget har minskat ganska mycket tycker jag, men jag vill ändå sätta lite mer press på mig ändå.
 
Isabella och jag har därför kommit överens om att inte köra någon diet, men köra Clean eating. Inget socker, extra kosttillskott, mindre fett och lite extra nyttigheter. Ordentliga mål, dricka mycket mer än tidigare och inget slarv.
 
Instagram: Fitfoorme 💗 | via Tumblr
 
Detta är första dagen, och jag är riktigt peppad. Jag gissar att det kommer komma dagar som är PAIN men då måste jag försöka tänka på vad jag faktiskt håller på med. Som det ser ut nu så kommer vi köra all Clean i fyra veckor, och sedan ha max en cheatday i veckan fram till jul. Dessa fyra första kommer bli sjukt spännande. Har nog aldrig hållt mig borta från socker så länge. Så detta är en riktig utmaning.
 
Fit
 
 
Som det sett ut nu det senaste så har jag hållt mig undan från godis sen jag vet inte när, men däremot har jag fallit för alla kakor som dyker upp överallt. När jag jobbar så smakar jag mer än gärna på kakan till eftermiddagsfikat och även efterrätterna. Inte så bra. Alls.
 
 
Så nu kör vi. Med varning för grinighet. Men påminn mig då om vad jag håller på med. Jag vet att jag inte behöver bli smalare, och det tänker jag absolut inte heller, utan tvärtom, men jag vill bli nyttigare och som sagt, få lite mer disciplin.
 
Hej så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: