musicandlyrix

En dement fredag

Alltiallo, }

Fredagkväll. Är väl lite ledsen.
 
Har gått och väntat och längtat efter lovsångsmässa såå länge. Har knappt varit i kyrkan på år och dag eftersom jag jobbar så mycket. Idag var det lovsångsmässa, och samma sak igen, jag jobbade. Hade ju kunnat ändra pass med någon men jag tänkte la kanske inte på det i tid, plus att det är ganska ont om vikarier just nu. Så jag ska hålla alla ögon öppna för kommande lovsångsmässa och verkligen gå på den!
 
En annan riktigt tråkig sak är att kanal 5 inte tillåter mig att se på matchen nu mellan Sverige och Österrike. Måste ha premium tydligen, åhnä. Då får det väl vara.
 
Nu ska jag istället glädja mig med att hoppa i säng och fortsätta läsa i Kampen om Järntronen.
 
Imorgon är en ny dag, en spännande dag som jag vet kommer bli bra!
 
 
Kram och godnatt alla fina!
 
 
 
Här är en bild på världens finaste fadderbarn! Min lilla Pärla! Saknar henne!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: