musicandlyrix

Inredning

Alltiallo, }

Hej! 

Nu är det natt igen och än en gång är jag på jobbet. Detta är tredje natten i rad. Sen får det vara bra för denna gången. De två första nätterna har varit riktigt intensiva även fast jag går som förstärkning. Menmen, jag har fina kollegor så det går riktigt bra ändå. 

Över till något annat. 

Jag har laddat ner weheartit-appen i telefonen (och även blogg.se-appen) vilket gör det ganska smidigt att kika på olika bilder, exempelvis inredningsbilder. Tänkte visa några som är sådär åhvadjagvillha-iga! 



Världens mysigaste orangeri, ska lätt ha ett orangeri om det kan passa i/bredvid mitt framtida hus! 



Inbyggd träbänk/soffa. Hur läckert? 


Vill självklart även ha ett våldsamt snyggt kök. Dessa stolarna har jag lite svårt för, men i övrigt, mycket snyggt! Är lite småkär i öppna hyllplan också ska ni veta. Läckert. 


Kommentarer

  • Vickis säger:

    Du börjar bättra dej!' De gillar jag :D du har en väldig blandning (Y) :)

    2013-11-18 | 10:24:34

Kommentera inlägget här: