musicandlyrix

Söndag

, Träning, }

God morgon!
 
Idag när jag vaknade och skulle börja göra frukost så kändes det minsann i musklerna. Härligt!
 
Det gör inte saken sämre att jag faktiskt sprang över milen igårkväll (med ryggsäcken full) då jag först sprang bort till skolans gräsplan och tränade fotbollsteknik med Eddie. Jag är ju verkligen usel på det där, så han fick ta och hjälpa mig en smula. Kul var det! Ända tills fotbollsskon gick sönder och sulan nästan flög av. Då var det dags att snöra på sig löpardojjorna igen och springa tillbaka de 3,5 kilometrarna.
Men det är faktiskt riktigt gött att springa med ryggsäck. Det blir en annat rytm i steget och kroppen får jobba mer även fast man inte riktigt känner det.
 
 
Nu ska jag göra mig iordning. Idag ska jag först till kyrkan, sen hem till syster och hämta resväskan för att börja packa inför London! Klassen drar dit på tisdag! Skojskoj!
 
Ha en fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: