musicandlyrix

Guttasjön 7-8 Maj

Räddningstjänsten, }

Ett år av längtabn gick. Sen var vi där igen! Guttasjön!
 
Dock var vi inga brandmän denna gången, utan sjukvårdare, men det var roligt ändå såklart!
 
 
 
Eddie och Rasmus hade med sig sina bollar. Klokt.
 
 
 
 
 
Det blev en hel del kastande
 
 
Tvåorna var i utryckning jämt och ständigt. Vi var ibland offer. Bl.a. annat fick jag agera fyllo i en krockad bil en gång. Otroligt kul haha! Satt där med mina spritflaskor och tyckte livet var kanon
 
Men ibland hade vi full rulle också. Kan förresten bocka av att jag nu har kört automatväxlat. Och ambulans! Det var inte dumt!
 
På denna bilden satt jag, Eddie och Rasmus under varsin filt utanför vagnhallen. Vi hade bestämt från början att det var dygning som gällde. Vi höll der nästan.
 
 
Men mysigt var det! Vi satt och beskådade soluppgången över sjön sittandes uppe på ett tak.
 
 
Tog lite kort
 
 
Rasmus är trött
 
Tillslut somnade vi. Fast vi somnade på ett annat tak. Så vi låg som kokonger i våra filtar på taket som egentligen inte alls var så värst comfy. Men det var ändå härligt att sova utomhus
 
 
När dygnet var slut så begav jag och Isabella oss hem till henne innan vi åkte till Borås och tog ut in tandställning!
 
Är verkligen hur glad som helst att den äntligen är väck!
 
 
 
Detta firade vi med en gofika på Espresso House. Inte helt fel.
 
 
 
Jag kom hem vid halv fyra igen och gick och la mig direkt. Vaknade efter bara tre timmar och var lite butter över det. Men sen somnade jag om nästan med en gång igen och vaknade nu på morgonen. Alltsomallt sov jag runt 15 timmar! Måste vara rekord!
 
Ha en fin dag alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: