musicandlyrix

Yippicayey

Alltiallo, }

Om man bara nyper sig i armen lite, så märker man hur fantastiskt bra man har det ändå.
 
Jag har jobb på snart två ställen (bemanningssystemet TimePool kan nog vara ganska bra ändå), jag har EGEN lägenhet, studenten närmar sig, sommaren också, och sommarjobb är snart också fixat!
 
Det blev dock inget jobb i Norge nu i sommar, pga lite olika saker, men vad gör det? Vi behöver inte ha så bråttom, vi kan ju testa i höst igen!
 
Det riktigt sprattlar i mina ben idag. Kan bero på kaffet, kan bero på solen, kan bero på vadsomhelst. Förresten kan det också bero på att jag skolkar idag.
 
Jag ringde och sjukanmälde mig till sjukhuset för jag orkade verkligen inte åka dit idag. Och jag ljög faktiskt inte. För jag vaknar nästan alltid med ont i halsen plus att idag var jag faktiskt tät i ena näsan också. Så njae, jag skulle inte säga att jag ljög riktigt. Men okej, lite dåligt samvete har jag, men nu ska jag faktiskt plugga bort det, så skiter vi i det sen.
 
 
Här får ni lite bilder som gör en glad!
 
733996_599506166744282_1521720077_n_large
 
Dat-ass_o_413970_large
 
 
Tumblr_ly8knvptw81qiaqpmo1_500_large

Kommentarer


Kommentera inlägget här: