musicandlyrix

Want to sleep very deep

Alltiallo, }

Hej!

Idag var det sista dagen på praktiken på den avdelningen jag varit på nu i tre veckor. Har absolut inte känts bra och jag har nästan haft ångest varje morgon/eftermiddag jag skulle ta mig dit, och det har ju inte blivit bättre där. Kemin funkade liksom inte alls med handledarna och jag kände mig bara ivägen och kass.
 
Våran lärare dök upp hux flux där idag så vi hade ett litet snack med handledarna, och det var mindre kul.
Handledarna säger rakt upp i ansiktet på min lärare att jag använt mobilen lite mycket då jag inte ska (?). Jag har använt den på RASTERNA, vilket tydligen var för mycket för dem? Så onödigt att ens kommentera det på det viset.
 
Sen har jag erkänt för dem alla morgnar som jag sovit för lite och alltså inte är på tipptopp, och de tog de också upp för läraren. Helt onödigt! Det första jag gjort när jag kommit hem var ju att slänga mig i sängen och sova så länge det gick, alltså typ 5 timmar, och det räcker inte för mig. Men det räckte tydligen inte att kommentera det för dem.
 
 
Oj vad jag surar av mig nu känner jag.
 
 
Funderar ärligt på att ta och lägga mig nu. Är så trött så jag vet inte vad.
 
 
 
253186810272094798_wu0ekzvc_c_large

Kommentarer


Kommentera inlägget här: