musicandlyrix

MOVE IT

Alltiallo, Träning, }

Hej!
 
Idag gjorde en klasskompis rullbandstestet inför SMO (brandmansutbildningen). Shit vad påtagligt det blev! Jag vill verkligen också testa nunuNU men samtidigt känner jag att det är nog bra ifall jag väntar så jag gör testerna i höst. Men åh, jag blev så otroligt taggad när han sa att han skulle dit ner! Galet!
 
Måste verkligen prata med honom sen för att höra hur det gick!
 
 
 
Det går inte en dag utan att jag tänker på räddningstjänsten alltså!
 
 
Men hur går det då med träningen?
Okej, nu är det så här då, att från början så lackade mitt muskelfäste i höften ur, men sen blev det bra igen. Jag tränar fotboll, men saken är att tiden bara finns inte till för extraträning. Men! Nu har jag ju flyttat så jag bor närmare gymmet, och jag funderar starkt på att sticka ner dit nu! Är otroligt sugen på att springa av mig på rullbandet, lyfta lite tyngder och köra lite rodd.
Det var sjukt (skäms på mig!) längesedan, och jag kommer antagligen vara riktigt dålig, men jag vill verkligen komma tillbaka till formens så fort som möjligt!
 
 
Hejja! Nu ska jag faktiskt ta tag i kragen och gå ner och kämpa!
3-månaders - HERE I COME!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: