musicandlyrix

Jag har flyttat!

Alltiallo, }

Jag har flyttat!
 
Halv nio imorse gick flytten! Hej och hå, med alla möbler upp till översta våningen.
Jag har  lagt det mesta där det ska vara, men det fattas tre saker. Ett matbord, en soffa och en byrå. Sen är det nästan klart skulle man kunna säga. Matbordet står hemma hos mamma och resten ska vi inhandla på ikea. Antagligen på måndag eftersom imorgon är det en viktig Liverpool-match (mot Tottenham) och sen tror jag att det även är någon träff med fotbollslaget. Fotografering och såna saker.
 
Jag kommer förresten inte sova i lägenheten förrän kanske måndag, så än sålänge sover jag kvar här. Alltså hos min halvsyster med familj.
 
 
Nu ska vi se om bilderna kan fungera idag..
 
 
Jajjamänsan!
 
Ungefär som på bilderna är mina känslor om det hela just nu. Positivt, men galet på något vis. Hoppas bara det inte blir ensamt, men jag hoppas folk hälsar på typ stup i kvarten!
 
 
Nu ska jag ladda med kaffe och vänta på att pizzakvällen ska börja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: