musicandlyrix

Framtidsdrömmar

Funderingar, }

Hej!
Söndag eftermiddag och jag är som en klump deg. Men det tycker jag om. Skulle egentligen spelat match med fotbollen idag men eftersom snön kom så fick den ställas in tyvärr. Funderar dock på att ta en löprunda senare.
 
Idag sitter jag hemma hos min halvsyster. Tittar lite på skicross och annat, plus att jag har datorn i knät.Sitter och funderar på mitt framtida boende och är väl ganska så hundra säker att jag vill bo på landet. Något annat skulle nog inte falla mig i smaken riktigt. Vill inte på ute i periferin, men ändå så att det är en stor gräsmatta på tomten, liten ladugård och eventuellt ett gästhus.
 
I ladugården vill jag ha plats med lite djur. Ett par arbetshästar, kanske lite grisar och varför inte några får? Hade ju varit jättemysigt med lite djur som man kan pyssla om. Såklart vill jag ha några katter också, och jag har även en liten dröm om att ha en get på gården. Lustigt jag vet, men jag tycker om det!
 
Här är lite bilder på fin inredning och lite annat smått och gott lantigt.
 
Ett fantastiskt mysigt kök. Älskar tegel som en liten detalj.
 


Detta kanske inte var det finaste i denna färgen, men tänk typ svarta väggar? Lär kanske bli dövarmt på sommaren, men det hade varit snyggt!

Mysig glasveranda

Perfekt "gårdsupplägg" men det enda som verkligen var fint var uthusen, se nästa bild.
 
Vy över gården

Titta bara! Perfekt för mina djur!

Ladugård & förrådsbyggnader

Underbar veranda



Nu kurrar magen alldeles strax så jag måste sticka och göra mat.
 
Ha det fint!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: