musicandlyrix

Fett - bli till svett!

Träning, }

Tjosan!
 
Nu har jag lite saker att berätta!
Igår fick jag äntligen nytt jobb kirrat, och det är både lite inhopp och även sommarjobb! Det är på äldreboendet som ligger alldeles typ granne här till lägenheten. Jag springer bara över järnvägsspåret så är jag där. Kanon!
 
Sen ska jag berätta att jag precis varit på spinning för första gången i mitt liv. Shit vilken hatkärlek! Grövsta jag varit med om alltså! I mitten trodde jag verkligen att jag skulle gå åt, men sen när det är över så får man bara ännu mer energi och känner att man kanske skulle ta och springa ett varv runt hela jorden. Japp, så kändes det!
 
Tumblr_mgy6sqzcre1qmohofo1_250_large
 
Och HELA jag verkligen dröp av svett! Det bara sprutade! Tur att jag hade handduken med alltså!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: