musicandlyrix

Träningsläget

Träning, }

Igår hade jag en riktigt bra dag på gymmet. Inställningen som jag gick dit med var: Våga!
 
Tidigare har jag varit för feg för att våga gå fram och köra mitt race, jag har inte vågat gå fram till de fria vikterna vid spegeln där alla står och spänner sig till max, och jag har inte vågat att köra bänkpress själv heller. Men igår, det gick så bra!
 
Jag har en hel del kvar tills jag når mitt mål vad gäller att pressa bänk. Målet jag har är att minst klara det som innefattar Winternettestet, alltså 30 kg 35 gånger.
Igår lade jag på 30 kilo och repade 22 gånger, sedan 10 och sist 10 igen. Kanske inte är så mycket för er, men jag är riktigt nöjd eftersom jag inte bänkat "på riktigt" på bra länge.
 
 
 
 
Jag körde även bl.a. marklyft. Testade på lite lätt bara, eftersom jag inte gjort det tidigare. Lade på 40 kg och kände att jag faktiskt klarade av det utan problem. Kommer lägga på mer nästa gång!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: