musicandlyrix

No one can controll me

Alltiallo, }

Hej!
 
Okej, så nu blev det måndag. Konstigt.
 
Konstigt att jag inte ska göra något. Jag ska inte gå till skolan, inte till jobbet, eller något sånt som man brukade göra. Eller jo, jobbet, men där börjar jag på torsdag, och nu måste jag ju ha ledigt lite.
 
Det nästan ekar i huvudet på mig. Så tomt känns det. (Missuppfatta inte detta nu och tro att jag vill tillbaka till skolan.) Men vad ska man hitta på? Tränar gör jag typ varje dag, men det är ju inget sånt extremt tidsfördriv att man känner att dagen redan är borta.
Som tur var kom fina Rebecka hit och drack kaffe med mig en stund innan hon skulle till jobbet. Efter det var jag och tränade med goa Vickis, och nu har jag landat på arslet igen. Framför Game of Thrones.
 
Jag har faktiskt börjat tycka om den serien, men samtidigt, jag kan ju inte kolla på den hela dagarna. Det går ju inte. Jag är inte den personen som kan sitta still flera timmar i sträck, det funkar inte.
Jag gissar att jag får låta tiden gå och försöka hitta på så mycket som möjligt som jag tycker är kul. Samtidigt vill jag ju inte hacka hål i huvena på folk bara för att de ska hänga med mig.
 
Okej, det är konstigt att ha tagit studenten. Den saken är klar. Men det är ju detta som är livet.
 
Do what you love and do it often.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: