musicandlyrix

LONDON, BABY

Resor, }

 
Den fjortonde Maj åkte jag och min klass till London. En underbar resa med de allra konstigaste människor jag känner till.

Nåväl, över till bildhavet.
 
 
Resekompisar av finaste klass
 

Efter att ha orienterat runt i Londons regnväder så blev vi utsvultna. Snabbt till närmsta pizzeria!
 
 
Självklart var jag tvungen att ha kaffe efteråt.
 
 
Next day. The British museum. Absolut ingenting som föll mig i smaken, men ändå bra att ha varit där.
 
 
 
Snabbaste lunchen någonsin,
 
 
 
 
En operationssal från tidigt 1800-tal (tror jag det var)
 
 
Amputationskit
 
 
Självklart ville jag ha en sånhär bild!
 
 
Fint folk.
 
 
Beställa öl på en äkta pub - Check! (Nej, den var inte god.)
 
 
Big Ben!
 
 
Lärare - En klass för sig, som jag brukar säga.
 
 
 
 
En ekorre som pussade på min hand två gånger! Jag är bra på att luras.
 
 
En av världens finaste vänner.
 
Soldater som bl.a. spelade Skyfall. Ballt
 
 
Musikal!!! We Will Rock You. Något av det bästa jag upplevt!
 
 
Häng.
 
 
Butt.
 
 
 
He's trying to turn himself into a waterbottle.
 
 
Trodde aldrig ett sånt här litet ställe kunde vara så mäktigt. Även för mig som inte ens sett alla filmerna ballade känslorna ur litegrann.
 
 
Har aldrig sett henne så lycklig.
 
 
Snabbis till Picadilly Circus.
 
Pojkarna på rad
 
 
Bästaste vännen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: