musicandlyrix

I was at the top, but know I'm stuck here in the basement

Alltiallo, }

Hej!
 
Alltså, att prata om drömmar, det tycker tydligen folk är det tråkigaste som finns, men inte jag! Eller ja, jag fascineras verkligen av dem!
 
Inatt drömde jag att jag födde barn. Jag gick runt och kånkade på min bula, och vips så hade jag fött ungen, helt utan smärta. När jag väl kommit igång med ammande och sånt så började jag fundera på själva förlossningen igen. Vilka konstiga människor som tyckte det gjorde ont?! Pfft, inte på mig i alla fall!
Strax efter förlossningen låg min lilla tös i en vagn och jag var uppe och klättrade i berg och grejer. Hur fantastiskt var inte det? It was only just a dream haha.
 
Haha, tänk vad sjukt det kan bli alltså. Men om det är såhär förlossningarna kunde vara, så...
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: