musicandlyrix

as life goes on

Alltiallo, }

Hej!
 
Nu får sommarjobbet gärna börja snart så jag kan åka och shoppa saker utan att få alltför dåligt samvete. Det är fortfarande en hel del saker som jag vill köpa till lägenheten och lite annat smått och gott till mig själv, såklart. Shopping är skoj!
 
Idag har Klara varit på besök. Riktigt trevligt! Vi har pratat om ditten och datten och bland annat så har vi bokat in en dag i skärgården i sommar. Vi gjorde det för två somrar sedan, och det var riktigt underbart, så det måste ju såklart göras om!
 
Ikväll har jag även gått på ett pass med spinning. Riktigt välbehövligt! Tråkigt att musiken var lite för låg och att hon mest spelade Coldplay (!?).. Men annars! Annars var det inte dumt!
 
 

Nu ska jag fortsätta med Game Of Thrones.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: