musicandlyrix

Work in progress

Träning, }

Alltså detta med att träna och äta.
 
Jag måste säga att jag har nog sämst koll på det där med kolhydrater, kalorier, fett osv. Jag bara äter och äter och äter. Visst, vad som är nyttigt är väl inte så svårt att lista ut, men ja, vad gör det om det slinker ner en kaka ibland också?
Ärligt talat har jag ingen aning varför det egentligen är dåligt med kakor. Eller godis. Eller socker över huvud taget.
 
Jag borde egentligen kanske ta tag i detta och lära mig mer. Ibland funderar jag på att faktiskt köra igång med någon diet "för skojs skull", men jag är så hemskans svag för godsaker, det är ju det.
 
Men jag påstår inte att jag vräker i mig kakor, åhnej, men det är ju inte så att jag tackar nej i första hand.
 
 
Jag är inte pinnsmal och jag är absolut inte tjock någonstans, så egentligen är inte mitt ätande något problem, rättare sagt; jag oroar mig inte alls faktiskt.
 
 
Det jag vill är ju att mina träningsresultat ska bli bättre, att jag faktiskt ser att jag lyckas också.
Igår sa en kompis till mig att jag såg mycket biffigare ut än innan, oj vad jag blev glad! Är kanske den enda på planeten som faktiskt strävar för att bli stor. Stor och stark alltså. Kanske är det så att proteinpulvret faktiskt fungerar?
 
Snart ska jag ner till gymmet och köra spinning. Det är riktigt jobbigt, men efteråt, så underbart skönt!
 
 
Ha det fint!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: