musicandlyrix

Skärgård x3 i dagarna fem

Alltiallo, }

 Som jag skrev i lördags, skärgårdsplaneringar, det blev liksom inte bara en gång jag var i Skärgården. Det var hela tre gånger på fem dagar.
 
Först var jag med Klara. Vi tog båten ut till Källö, men det fanns inte så mycket bra ställen och så där, så vi hittade ...
... Uttervik på Styrsö! Jättebra ställe verkligen!
I söndags hade jag en fantastisk dag med Sara och vi lånade ett par hästar från några hon känner, och de red vi iväg med i över två timmar. Det var kämpigt eftersom de knappt är inridna, men det var riktigt roligt!
 
 
Kul att man ser ut som världens mupp i hjälm bara haha
 
I måndags när jobbet var slut så drog jag och mi kära syster ut till Vrångö och vi åt jordgubbar så vi höll på att spricka, men gott var det!
 
Fina hon

Igår hade jag och Isabella en heldagspicknick ute på Styrsö (igen). Vi firade att sommaren är bäst och spenderade våran lediga dag på det allra bästa sätt!
 
Vi tog Silvertärnan ut till ön, och självklart blev det en kaffe på turen
 

Sommar är att kunna skita i sminket och tycka att man är fin ändå!
 
 
Det blev en hel del tjejsnack, mängder med gapflabb och allt var bara helt underbart! Hoppas vi gör om det snart!
 
 
 
 
Säg till mig om ni vill ut till skärgården, jag vill med!
 
Som min syster sa: "Om jag blir tillsammans med någon nån gång så måste han också gilla att åka båt och vara vid havet" ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: