musicandlyrix

Och då var träningen igång på allvar

Alltiallo, }

 
Jajjamänsan! Då var det igång på riktigt!
 
Tro det eller ej, men jag har tränat ca 3,5 timmar idag, då måste jag vara stolt över faktiskt!
 
Hej svett.
 
Först så var jag och Kråkan ute på en tvåtimmars bokskogsrunda. Raskt tempo i mycket kuperad mark. Jag förstår inte varför, men av någon anledning så vill inte mina muskelfästen (?) mellan lår och höft vara med på det egentligen, vilken resulterade i en sträckning som jag verkligen kände av på fotbollsträningen ni ikväll. Irriterande! Jag som alltid vill köra 110%, och så vågar jag inte ta bollarna på vänster sida om kroppen. Hoppas verkligen det kan gå över fort så jag kan köra hårt på onsdag igen.
 
Nu är det två träningar i veckan som gäller. Alltså fotbollsträningar. Måndagar och onsdagar. Samt förhoppningsvis ibland lite löparträningar med laget även på lördagar. Sen i april är det träningsläger i Skåne vilket kommer bli kanonkul!
 
 
 
Ser ni? Vi rör på oss!
 
 
Nu måste jag försöka sova, och inte ligga och glo i taket till klockan fyra. Det passar sig inte. Nä, imorgon är det skola igen, och nästa vecka är det äntligen praktik! Det går framåt!
 
Men jaja, hej så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: