musicandlyrix

3 Januari ~ Årets första löpning

Träning, }

Godnatt?
 
Ja, alltså det där om detta årets förhoppningar om saker och ting... Såklart kommer detta bli ett väldans händeserikt år, jag menar, praktik, slutprodukt av projektarbete, student m.m. klart det kommer hända massor!
Efter studenten vet jag inte än vad jag kommer hitta på, men jag tror att jag ska ut, bort och iväg. Resa. Lämna Sverige lite, så jag kan sakna det igen.
 
Jag tror jag får ägna ett annat blogginlägg om framtiden, om man nu ska hålla på och grubbla över den. Det tjänar ju inget till, känns det som. Carpe diem eller något.
 
 
 
Idag har jag förresten tagit min första löprunda för i år. FY! Det var inte alls så kul. Tungt i både ben och lungor. Menmen, jag kom ut, och det är ju en början! Hela rundan var på ca 4 km, men jag gick nog de sista 600 meterna. Motvinden låg på riktigt bra i slutet, och jag kände att jag inte ville köra så slut på mig när hela min kropp redan är jättetrött, även sedan innan jag stack ut.
 
 
 
Tumblr_me7t8uejko1r7769mo1_500_large
 
 
Okej, här kommer bekännelsen.
 
Anledningen till att jag var ute och sprang var för att jag var så sugen på pizza. Så pizza har jag ätit. Och jag åt alldeles för mycket. Usch.
 
 
Men nu är den nermalen i tarmarna.
 
 
 
Nu ska jag sova!
Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: