musicandlyrix

2012 - The Look Back

Alltiallo, }

Okej. Här är alltså mitt några bilder ur mitt liv år 2012. Allting är i helt slumpvis ordning, men jag skriver en liten kommentar till varje bild, tänker jag.
 
Någon gång under år 2012...
 
... tog jag och min lillebror en busstripp till Grundsund för att där-
 
busa lite, och även-
 
 
åka en underbar tur med våran farbror i hans egenbyggda båt.
 
... busade jag med mina gullungar i Småland.
... sjöng jag på ett bröllop, samt spelade piano! (!!!)
... började jag för första gångerna pröva på klättring, både utomhus -
 
och inomhus.
 
... upplevde jag en stekhet sommar i Grekland, tillsammans med -
Kajsa-Lena!  Vi saknar det riktigt mycket!
 
...tränade jag riktigt bra (för att vara jag.)-
 
vilket ibland faktiskt kunde märkas.
 
 
... lyckades jag och Sara (äntligen) komma ner i skolans källare
 
... var jag på ännu ett bröllop, där jag serverade.
 
... tog jag ett hål i örat.
 
... hade jag mysigt med detta gäng
      
... åkte jag och Sara pulka i racerfart
 
... lyckades jag gestalta två goa spöken med hjälp av pepparkaksdeg
 
... byggde jag en vacker snögubbe med dessa två.
 
... fick jag äntligen lite lugn i kroppen, och började läsa igen.
 
... satte jag och mina vänner upp ett tält halv tolv på sena kvällen och sov i det i en trädgård.
 
... sprang jag Göteborgsvarvet!
 
... avslutade jag något av det allra bästa i mitt liv. Räddningstjänstkursen.
 
 
... tog jag körkort!
 
 
 
 
Och med det avslutar jag detta med en bild tagen precis innan jag firade nyår!
 
Jag har säkert missat en hel del, men jag tror att detta i stora drag ska vara vad jag har sysslat och pysslat med året som gått.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: