musicandlyrix

Sextonde februari

Alltiallo, }

Trevlig söndag höll jag på att säga, men det var visst lördag.
 
Jag är lite mer Kocko i huvet än vanligt. Det är för att:
 
1. Jag jobbade först 7-14 igår, skulle sedan hem och sova för att jag jobbade även inatt, men sömn blev det väl inte riktigt där nä..

2. Jag lyckades inte sova mer än 3-4 timmar när jag kom hem imorse, vilket sätter sina spår.
 
3. Jag är täppt. Täppt i näsan, öronen och hjärnan känns det som.
 
 
Ja, så ungefär så är det väl just nu. Men det positiva är att ingen kan kräva något av mig eller sådär, så det är gött så sett.
 
 
 
Nu kommer vi till något spännande.
 
Om ett par veckor kommer det komma upp lite trevliga bilder här på bloggen. Det gäller lägenheten! Vi är i full fart med fixeriet, och jag har tagit några före-bilder så när allting är klart så ska de visas tillsammans med efter-bilderna.
 
Nu ska jag ha kaffepaus.
 
Fridens!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: