musicandlyrix

Promenad och irritation

Träning, }

Idag var jag och Annika ute på en läglig vinterpromenad!
 
 
Jag har inte tagit någon längre promenad (eller tränat alls, förutom på stationen i Borås) på nästan en månad tror jag!
Muskelfästesinflammationen vill inte gå över, och det känns som att jag smörjer Voltaren helt i onödan. Blir snart galen. Fotbollen är verkligen kul, och jag som inte är vad vid att inte träna blir snart galen! Idag gick vi ju som sagt, och det kändes bra i början, hade inga känningar från höften, men vem smyger sig fram senare? Jo, den. Jag blir så trött på det nu! Vill börja träna så fort som möjligt ju!
Eftersom löpning är min starkaste sida så känns det bara tråkigt att bara köra styrketräning. Och dessutom värmer jag alltid upp med löpning, så det är verkligen dags att den smärtan försvinner fortare än kvickt!
 
Tack på förhand.
 
Hejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: