musicandlyrix

Nytt jobb!

Alltiallo, }

God morgon!
 
Klockan är tio i två och jag har inte ätit frukost än. Har sovit alldeles för lite också men tar igen det inatt. Inga bekymmer.
 
Vet ni vad? Nu ska ni få höra något.
 
Jag har sökt nytt jobb. Alltså helt nytt jobb. Inget inom vården eller nåt sånt. Så himla spännande, eller hur? Vad kan det vara?
 
Jo, Budbilschaffis!
 
 
Snacka om raka motsatsen till det jag gör nu. Men jag vill ruska om lite i livet och vidga mina vyer. Får jag inte jobbet är det ingen fara, jag har ju ändå ett bra jobb det jag har nu liksom.
 
Så vem vet om jag snart är en 7-16 människa som så många andra, ledig varje helg osv? Låter inte helt fel! Dessutom kan jag ju hoppa in och jobba på helgerna också om jag vill! Alltså på korttidsboendet.
 
 
 
 
 
Oj vad jag gillar att livet är så spännande!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: