musicandlyrix

Nyårslistan

Alltiallo, }

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag gör alltid nya saker. Exempelvis har jag flyttat hemifrån på riktigt. Till en alldeles egen lägenhet. 

Har du några nyårslöften?
Det har jag! Hör och häpna, jag ska försöka gå upp 10 kg. I muskelmassa alltså. Det blir till att kämpa!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ingen av mina närmaste vänner.

Vilka länder besökte du?
Storbritannien, Grekland och Turkiet

Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
Finns en hel del datum att komma ihåg. Men 4 Juni var nog det största. Mer om det på sista frågan.

Största misstaget?
Jag väljer att inte se saker som misstag utan som någonting man lär sig på. Men om jag tänker noggrant efter så vet jag inte om jag gjort något speciellt dumt misstag faktiskt.

Bästa köpet?
Oj. Min Iphone? Eller min goa soffa?


Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, träningsgrejer och fikor skulle jag tro.


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Oja! Träffade en riktigt fin person, dock var det ingenting som höll för oss, men jag är ändå glad att vi träffades.
Sen så blir jag alltid lika glad när mina underbara vänner som fått för sig att bo längre bort, kommer hem igen. Det är glädje!
Turkiet-resan med Isabella var något av det allra tokigaste och bästa också, utan tvekan!

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2013?
Den största av de största - Avicii med Wake Me Up
Envy - Am I Wrong
The Royal Concept - Cabin Down Below
Alex Clare - I Won't Let You Down

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Helt klart gladare! Det har ju hänt så mycket roliga saker!

Vad önskar du att du gjort mer?
Tjänat mer pengar haha. Åkt utomlands ännumer, badat i havet mer, gjort massa somriga saker mer. Jobbade exakt hela sommaren så jag missade det mesta av den, tyvärr.

Favoritprogram på TV?
Måste nog säga sporten. Vinterstudion, Premier League-matcherna m.m.

Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Jag firade den på bästa tänkbara sätt. Jag tog studenten på samma dag så det var ett ordentligt firande! Jag kan nog säga att det var den bästa dagen i mitt liv ungefär. Så jobbig som skolan var, och den lättnaden som uppstod när man inser att allt plugg verkligen är över. Underbart.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: