musicandlyrix

Panodil

Alltiallo, }

Hej!
 
Ligger i soffan och bara känner hur huvudet blir tyngre och tyngre. Inte ens kaffe får bort detta tunga huvud. Alltså är det något som är fel. Antagligen är jag påväg mot lite feber (skit också) vilket inte alls passar sig. Jag ska nämligen iväg till Grundsund imorgon efter jobbet. Det var tanken. Men är jag lika tung i huvudet imorn när jag ska gå upp och jobba så får jag stanna hemma istället och kurera mig bäst jag kan och även alltså skjuta lite på Grundsunderiet.
 
Det är så tråkigt, för jag vill ju pröva mina nya spinningskor också. Köpte dem igår. Lite sådär ödets ironi nu när jag verkligen längtar efter spinningen!
 
Vad som är mest tråkigt med att jag är sjuk är att jag missar det fetaste kalaset som jag väntat på jättelänge! Kajsa-Lena och Jessika ska ha 20+20-kalas, jag menar, vilken kombo! Gaaah, jag som verkligen ville kalasa!
 
...
 
Nu ska jag fortsätta läsa i den fantastiska bok jag har lånat från min bästa granne, Emelie!
Är jättekul att ha henne som granne då vi kan hänga en hel del och se på Galenskaparna osv.
 
Menmen, nu ska jag återgå till boken!
 
Ha en fin kväll

Kommentarer


Kommentera inlägget här: