musicandlyrix

Svett är fett som gråter

Träning, }

Tillbaka till verkligheten!
 
Efter att inte ha kunnat gå riktigt på en vecka är jag tillbaka. Solen bara ropade på mig och ville att jag skulle ge mig ut och springa, så jag googlade lite snabbt på "springa med stukad fot" och enligt någon idrottsläkare var det tydligen helt okej att springa på foten även fast den ömmade lite. Den är ju trots allt inte svullen längre.
 
Så sprang gjorde jag!
 
 
7,18 kilometer. Är nöjd och belåten! 
 
 
Nu ska jag ta det lugnt hela kvällen. Okej, kanske plugga, men det är inte säkert. Vill ju ha klart allting innan vi åker till London, och definitivt innan Karpathos, för annars står jag där utan betyg i kurserna. Men det kommer jag nog klara av, det SKA jag!
 
 
Ha en fin kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: