musicandlyrix

Extended morning

Alltiallo, }

God morgon!
 
Detta med en extended morgon är något jag verkligen har anammat mig nu det senaste. Egentligen är det inte för att jag vill, men det brukar bli så ändå.
 
Vad jag menar med extended är att den blir lite sådär extra lång. Jag vaknar i regel alldeles för tidigt, ca sju, och jag kanske inte behöver gå hemifrån på kanske tre timmar. Då gör jag iordning frukost, startar datorn, flyttar kuddarna till soffan, och sitter där och myser igenom hela morgonen med att se på Grey's Anatomy. Hur bra är inte det?
 
Tumblr_mig26zjsxj1r0i9t4o1_500_large
 
Denna veckan innehåller många olika saker. Jag är för det första krasslig, vilket gör att jag inte tränar varje dag. Men det är nästan lika bra det, för det är samtidigt så mycket i skolan nu. Projektarbetet ska vara färdigt nästa vecka, men redan nu på torsdag så ska vi ha våran muntliga presentation av arbetet. Tjiho. Det som jag verkligen gillar... Eller inte. Men jag har försökt att förbereda mig på detta som innan gymnasiet tillochmed. (Ja, det är faktiskt sant.) Men det kommer att gå bra. Vissa dagar vill jag bara sticka under jord för att jag tycker det är så jobbigt, men andra dagar så känner jag att "äsch, vad är det så farligt för?".
 
I helgen väntar TRÄNINGSLÄGER!
 
Äntligen! Jag ser verkligen fram emot det! Ska bli riktigt skönt att få upp konditionen igen. Har väl inte jobbat så värst mycket på den i vår, så nu är det minst sagt dags!
Ska även bli kul att hänga med laget för jag tror vi kan få en riktigt bra sammanhållning faktiskt! Vi är ju nystartade, så det tar ju alltid lite tid med det där i början.
 
 
Nä, nu ska jag starta upp ett nytt avsnitt Grey's!
 
Ha en fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: