musicandlyrix

Military weekend

Alltiallo, }

Jag hade planer på att börja med military training skrev jag en gång, och jag tror fortfarande det är sjukt bra träningsform, men nu funderar jag lite på att tänka ett snäpp längre.
 
På marknaden igår gick jag och mina vänner fram till hemvärnets lilla corner och vi fick information om mängder med saker som hör till hemvärnet. Sara var nog den som var mest taggad, hon är ju liksom lite taggad på att skjuta liksom haha.
Jag har inte varit jättesugen på att göra lumpen, eller jo, alltså det hade ju varit kul och sådär, men jag vill absolut inte vara tvungen att medverka i något krig (om det nu skulle bli så). Hade aldrig avlossat något skott mot en levande individ, nejnej!
 
Men det finns ju andra saker man kan göra! T.ex. vara sjukvårdare, det låter ju faktiskt väldigt spännande!
Man kan också gå på military weekend helt gratis och faktiskt testa på hur det är att "lumpa". Jag blev lite taggad faktiskt!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: