musicandlyrix

I lost against myself

Alltiallo, }

Jag förlorade. Eller nej, det blev en walk over.
 
Som sagt, jag är en tävlingsmänniska i allt. Precis allt.
Jag satte tänderna i matte C-kursen, men nu förstår både jag och min mattehjälp att jag kommer inte hinna med om jag ska räkna så fort på den extremt lilla tiden som vi har. Jag förstår talen om någon annan räknar dem, men jag kan inte lösa dem själv.
 
Detta är extremt nyttigt för mig, men samtidigt ser jag mig själv som förloraren själv. Jag gör mig själv till åtlöje på insidan. Fast jag inte borde.
 
Jag var den enda i min klass som valde denna skiten, men jag får tacka för mig, lägga hatten på hyllan och kasta in handduken.
 
 
Jag läste matte B. Klarade den precis. Jag borde inte bry mig mer eftersom bara matte B är ju överkurs för mig egentligen.
 
 
 
 
Jag får försöka tänka på något annat nu innan jag överanalyserar min brist på kunskap.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: