musicandlyrix

9 September ~ Do it all again

Alltiallo, Träning, }

Nu har jag inte bloggat på ett par dagar på grund av att rullen har varit full.
 
Fredags - Sara hängde med mig hem och vi åkte till stan på kvällen och var ute på klubben till ca 2. Trevligt och roligt, men jag var så trött så jag somnade med en gång på bussen hem sen haha. Men mycket trevligt folk fanns det!
 
Lördags - Satte väckarklockan på halv tolv och sedan for vi till marknaden i Skene och sen åkte jag hem och bara tog det lugnt. Dear John gick på teven så jag tittade såklart på den. Dock somnade jag igen och bestämde mig sen för att strunta i slutet och sova ännumer istället. Ibland är det inte alls bra att inte vara kvällsmänniska alltså..!
 
Idag Söndag - Varit i kyrkan, på kyrkkaffe och nu har jag kommit på något. Jag ska börja igen. Tjoho, jag ska tillbaka till gymmet!
 
Strax ska jag äta, och efter det ska jag ta bussen dit och kämpa litegrann med min lilla kropp. Känns skönt att "innesäsongen" är på väg och det ska bli skönt att lyfta skrotet på gymmet nu och mer tänka på muskelbyggande än kondition. Nu ska här köttas! När Viktorias fot läker lite till blir det ännu värre träning. Hon kommer skrika hål i öronen på mig så jag måste värma upp lite i förväg... Haha, det är BRA detta!
 
140315344610696723_en0motvz_c_large

Kommentarer


Kommentera inlägget här: