musicandlyrix

4 September ~ At the dentist

Alltiallo, }


Så, idag var alltså rätt dag att bege sig till tandläkaren. Det enda jag glömde var busskortet såklart, men det löste sig sen ändå.
 
Min tandläkare är en riktig lustigkurre och han tyckte jag var jätterolig så han skrattade igenom båda ingreppen.
 
Jag bestämde mig för att dra ut båda tänderna på en gång så när han bedövade båda sidorna såg jag rätt kul ut, så bara det var tydligen värt att skratta åt, haha.
 
 
Det kändes som om min läpp var gigantisk, och det enda jag kunde känna var "snorkanalen" för där hade inte bedövningen tagit.
 
Bedövningen alltså, jag tror han satte i sprutan säkert 8 gånger för det inte tog sig, men sen blev det bra.
Jag frågade om jag kunde få se i spegeln hur han gjorde och han tyckte nog jag var riktigt knäpp när jag sa att jag tyckte detta var kul och spännande.
 
När vi var färdiga så frågade han om jag inte kunde ta kort, så då gjorde jag det haha.
 
So here comes the SuperMario-man!
 
 
 
Jag ser riktigt sjuk ut på bilden, men jag bjuder på det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: