musicandlyrix

29 September ~ No worries

Alltiallo, }

Godmorgon!
 
Nu har jag haft en riktigt välförtjänt sovmorgon. Så skönt!
 
Igår hände det lite märkliga saker.
Först jobbade jag 7-14, sedan cyklade jag hem, vilade upp mig lite, och sedan skulle jag göra iordning mig för ett kalas som jag skulle till. Då, helt plötsligt får jag utslag vöer hela kroppen och det kliar hur mycket som helst! Jag mådde jätteilla och var nära att spy, och mina ögon var helt röda.
Vi ringde vårdcentral och jourcentral, och de tyckte att vi skulle ringa ambulans, så det gjorde vi. (Tog även en anti-histamintablett i denna vevan.)
Vi väntade en halvtimma, 45 minuter, och det blev en timma. Då ringde vi tillbaka igen och sa att det inte kommit någon ambulans, men att det inte var någon fara eftersom det hela hade lagt sig.
Men vi åkte ändå bort till jourcentralen och där fick jag träffa en läkare, och inte heller han kunde säga var felet var. Men själva nässelutslagen kunde man tydligen få av allt möjligt, men det var konstigt att det inte gick att få en riktig förklaring till varför de kom. Jag hade inte ätit något då heller, så det var jätteskumt.
 
Nu mår jag som vanligt igen, och jag känner ingen illamående eller någonting. Jag kunde även gå på kalaset senare, och vi tog även en sväng till KU på vägen hem.
 
 
Idag ska jag städa, planera lite framtid, samt senare passa lite barn! Ska bli jätteroligt! De är så söta!
 
562598_10151186949504968_328645683_n_large
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: