musicandlyrix

14 September

Räddningstjänsten, }

GODDAGENS!
 
Nu är jag SÅ glad! Har gått på denna lyckan hela dagen! Wiiie!
 
Idag hade jag riskettan och satt och ugglade och lyssnade på vad han sa i ca 3-4 timmar. Mitt i alltihopa fick jag ett sms. Blev SKITGLAD.
Det var från Insatsledaren på brandstationen! Han undrade om jag ville komma dit imorgon och vara markör i en trafikolycka, och SÅKLART jag ville det! Jag är så glad, så glad! Sjukt taggad alltså! Åh, vad jag saknar räddningstjänsten alltså. Kan inte säga det för många gånger!
 
 
 
På denna bilden agerade jag insatsledare då ett barn hade klättrat upp på ett tåg och fått ström i sig. Måste säga att vi löste problemet galant.
 
Hoppas jag kan ha 18-kläderna imorgon igen om det är så att de vill att jag ska ha larmstället. Som jag längtar!
 
 
 
 
Nu strax ska jag bege mig till KU där det är spelkväll och övernattning! Trevligheter!
Tar nog med mig kameran eller iallafall kanske tar några bilder med mobilen. Och jag lovar, imorgon blir det bilder från min älskade brandstation med dess goa gubbar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: