musicandlyrix

Snart dags för frihet

Alltiallo, }

Jag kan nu meddela:
 
Uppkörningen och uppskrivningen är bokad!
 
 
 
Kommer bli så underbart när man får körkortet alltså. Kommer lipa som en gris, men åh vad skönt det ska bli!
Folk säger att man ska inte tänka att man måste klara det på första försöker, men seriöst, det hade ju absolut inte varit fel, så det är klart jag hoppas på det.
Sen kommer jag bli besviken om jag misslyckas, men jag vet ju att det är typ hälften som gör det...
 
Teorin måste jag plugga på mer innan jag skriver upp. Kommer nog kanske åka till körskolan t.o.m. nu på lovet för att verkligen kunna få in så mycket som möjligt.
 
Nu kommer såklart den frågan som de flesta ställer. Kommer du säga när du har uppkörningen?
 
Jag har faktiskt inte bestämt mig än, men jag tror inte jag ska göra det. Fast en person vet redan. Det är mormor. Och nej, hon ska hålla tyst om det, så ni kan inte fråga ut henne heller.
 
 
 
Aaah, jag blir så nervös bara jag skriver om det!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: