musicandlyrix

När sötheten tar över

Alltiallo, }

Alltså jag vet inte vart jag ska ta vägen.
 
Det är som så, att jag och Sara "halväger" ett par kattungar hos våran suveräna vän Cassandra. Vi har t.o.m. fått döpa dom, och min döpte jag till Prille, för han ser verkligen ut som en Prille.
Saras heter Valiant tror jag, men jag vet inte om det blev det slutliga resultatet, men iallafall, det finns inget sötare.
 
Prille, han är speciell. Han har inte bara en tjock mjölkmage och burrpäls på ryggen, utan han har även surrsnurr på öronen när han får suga från mjölkflaskan. Ni skulle bara veta hur rörd man blir när man ser honom. Vilken skatt!
 
Cassandra skickade just en bild på dessa två katter. Helt otroligt vad de är söta! Titta bara!
 
 
 
Jag smälter.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: