musicandlyrix

Jesse, the man of my dreams

Alltiallo, }

Det var nästan så jag trodde jag drömde.
 
Jag somnade för en stund, kanske en halvtimma, och jag var helt inställd på att det var måndag morgon. Det var ljust ute och jag tänkte "skiiiit, nu har jag missat körlektionen!" men så såg jag att jag hade mina vanliga kläder på mig, och att klockan bara var halv två. Den chocken var inte skön!
 
Sitter här och bara äter upp Grey's Anatomy med ögonen nästan. Är fruktansvärt sur över att man inte kan köpa säsongerna ute i butik, och att kanal 5 redan börjat sända nionde säsongen när inte ens åttonde finns ute. Fy vad arg jag blir!
Just nu racerkollar jag säsong åtta på internet, men vad händer när alla andra ser nionde? Jo, de spoilar sönder!
 
Suck!
 
 
 
Jag ska gifta mig med denne man.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: