musicandlyrix

I have died every day waiting for you

Alltiallo, Musik, }

Okej, jag har lite smått panik.
 
Jag ska jobba natt imorgon och i övermorgon igen. Två nätter i rad.
Natten igår var ju skitjobbig! Har ingen aning alls om hur jag ska lösa detta.
 
Imorse sov jag ca 4,5 timmar, och jag har inte tagit någon tupplur nu i eftermiddags för det var så mycket jag skulle göra. Klockan är nu fem i två och jag ska snart göra mig iordning för natten. Hoppas jag kan sova en bra bit in på söndagen så jag vrider dygnet ännumer. Det är inte alls skönt att känna det där konstiga, tunga och varma i bakhuvet när man är såhär trött. Jag skojar inte när jag säger att det åker förbi lite stjärnor i ögonvrån ibland också.
 
Usch. Jag tror inte jag ska satsa på det här med nattjobb alltså. Då får det vara adrenalinpåslag, full fart i en brandbil och något liv man kan rädda eller någon man kan göra glad.
 
 
 
 
Tjejerna var här ikväll och vi hade jättetrevligt! Det kommer ett par bilder imorgon eftersom min mobil har gått till sömns för längesen.
 

0fa86f7aa81bd16d0254e44316d7fa061343229597_full_large
 
Tumblr_mc6t7kecgb1qf7c2ko1_500_large
 
Tumblr_lkkevtd0z91qii4q3o1_500_large
 
Denna tjejen vet hur man gör musik alltså.
 
Tumblr_mcb0kz64ii1rfx1a3o1_500_large

Kommentarer


Kommentera inlägget här: